piątek, 16 grudnia 2016

Pakowanie świątecznych prezentów!

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To rodzinny, magiczny czas z cudowną atmosferą. Ale zgodnie z tradycją, wiele osób obdarowuje wtedy swoich bliskich prezentami, drobnymi upominkami. Uwielbiam robić upominki, niespodzianki. Jednak jeszcze bardziej kocham je pakować <3 Oto moje propozycje na ten rok. Mam nadzieje że zainspiruje Was do bardziej kreatywnego pakowania prezentów ;)




 Takie cudne naklejki i zestaw z pieczątkami znajdziecie w http://www.kik.pl/







     WESOŁYCH, RODZINNYCH ŚWIĄT KOCHANI! 
                                   

22 komentarze:

  1. Ślicznie zapakowane. ♥ Gratuluję cierpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ! aż żal rozrywać jaki papier ;p
    pozdrawiam cieplutko!
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozerwać trzeba bo pod spodem sa jeszcze lepsze prezenty ;p
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Jeju właśnie tak chcę udekorować prezenty w tym roku!!!<3 Pieknie:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ! <3 mam nadzieje że wyjdą równie piękne ;)

      Usuń
  4. dwa lata temu własnie pakowałam w taki papier i sama ozdabiałam, w zeszłym roku pakowała mi dziewczyna pracująca ze mną w księgarni, bo ja nie miałam czasu, a w tym roku jeszcze nie wiem, ale chyba postawię na duże pudełka, bo strasznie dużo drobiazgów mam i ciężko to będzie jakoś sensownie popakować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musze przyznać że jest co robić przy takim pakowaniu ;) Ale ile satysfakcji to daje ;)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ale kreatywnie i z pomysłem! Myślałam, że takie papiery z różnymi wzorkami tylko oszpecają całe prezenty ale w Twoim wydaniu wygląda to naprawdę ciekawie i ze smakiem!

    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ekologiczny papier ! Prezenty zapakowane właśnie w niego wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze jestem przed pakowaniem, a Twoje prezenty są przepiękne i kreatywne, super pomysł, sama zastosuję podobne :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) i życzę powodzenia w pakowaniu !

      Usuń
  8. Uwielbiam pakować prezenty! Sprawia mi to ogromną frajdę! W tym roku również postawiłam z rodziną na prezenty kosmetyczne-to zawsze się przydaje :) I oczywiście _> moje są już spakowane :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.sylviastyle.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie, pakowanie, rozpakowywanie to wielka frajda ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Ślicznie zapakowane prezenty! Sama bardzo lubię to robić, ale zazwyczaj przypominam sobie o tym w ostatniej chwili i nie mam odpowiednich materiałów :( Najbardziej podobają mi się prezenty w takim klasycznym, zwykłym papierze. Są urocze!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila do Świąt została także szybciutko do dzieła! ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Najchętniej pakuję w szary papier i sznurek ogrodowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem piękno tkwi w prostocie! ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń